ead n rrival


 
FAQHomeHomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 First Lan Report

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
fodder
|| Director
avatar


PostSubject: First Lan Report   2010-01-22, 15:38

Woo Hoo, it's finally happening.

The tassie crew was here first Zebra and Medic.
Geoff came back from the airport with Crossy and picked up Mutant and Hykariki on the way.
I picked up Scarlett and we got here next.
After a bit The Edge turn up in the merc.
Took us a while to set up and get settled, then the carload turned up with Open, Snowmann, smurf and Clown.

Yee Ha, its on, lots of noise lots of booze, smokin, laughin and carryin on, with everyone tryin to get set up, tryin to find power boards, lan cables, power points etc, constantly yelling out for all this shit.

Its fkn chaos lol Very Happy


Last edited by fodder on 2010-01-22, 16:44; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Pompom

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 15:42

ahahaha!! keep us posted dudeos Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Edgers

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 16:04

You missed my arrival. Senile. How could you

Chuck on some rock n roll fodds
Back to top Go down
View user profile
fodder
|| Director
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 16:50

Senility is a fkn hassle Ed, show some empathy man.

All good after the edit Embarassed

Who you callin senile anyway, you arrive with a spare laptop, yeh that's cool, extra comp is needed.

Woulda been even better if you remembered the power cable so it could actually be used Very Happy Cool
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 18:07

rofl......

spagbowl is good Very Happy

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 18:13

Agreed Wink
Back to top Go down
View user profile
47

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 18:58

wishing i was there to keep you guys in check :-p
Back to top Go down
View user profile
Guest
Guest



PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 19:57

Agreed

Back to top Go down
fodder
|| Director
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 20:07

Ha yeah 47, wish you were here Smile

We had a few rounds of gg, I won most of the maps Very Happy

Some hot competition eh, with some of those names. I had no chance lol.

Hykariki died early, looked a bit pale and crashed out.

Crossy has a projector and was playin games on the 'big screen"

Then he put the hardcore porn on. Full on porn on the wall lol. (just briefly for a laugh). Poor Scarlett, the only chick here Very Happy Smile

Clowns pissed and crappin on, demanding more porn Smile

OO Davegod


Good fun Cool
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 20:31

Hykariki is the first man down Wink
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 20:32

LMAO not the first time I've been the only chick at a LAN =P This is pretty normal for me xD

Ed and Medic cheated at DotA >: ( They put them on one team and me + all noobs on the other team!! Rude =P

Now if only I didn't have a raging headache and slight fever =/
Back to top Go down
View user profile
Clown
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 20:38

yeaa clown keepin the party alive aye he is such a sexy chocolate man
Back to top Go down
View user profile
openfj0re




PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 20:40

can someone tell clown to put his clothes back on?
Back to top Go down
View user profile
Clown
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-22, 23:11

whats with every1 passin out on us smurfy clowny open and mutant only ones still keepin it going
Back to top Go down
View user profile
crusherop

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 01:46

I want to be there Sad
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 02:53

I got back up!! Couldn't sleep and now I'm outlasting them all =P


And just because you were the object of his affections, Open xD

-EDIT-

Thinking I'm about ready to try sleeping again though... =/ Gah. My head is pounding and I feel a little sick. What a STUPID time to get a cold D:

Hopefully Fodder doesn't wanna take me home at like lunch time cause I may still be sleeping... <_<

xD


Last edited by ScarletTourniquet on 2010-01-23, 02:57; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
Mutant Enemy

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 02:56

Clown wrote:
whats with every1 passin out on us smurfy clowny open and mutant only ones still keepin it going
HAHA Open went, then Smurf soon after...

Clown and Scarlet watched me play wow for a bit and we all talked a lot of crap haha then Clown passed out like a bitch, now fodder and Hykariki are up at 8:53 Razz
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 08:21

You know what's really weird? Reading Mutant's post again at home when I was sitting right next to him when he typed it out xD

Poor Mutant and his lack of typing abilities =P
Back to top Go down
View user profile
McLaggin




PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 11:27

lol he started typing that at 8:53 post went through at 8:56. Its 2 sentances hahahahah fail.
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 12:46

If you'll notice... The 8 53 is the second last thing in his post... That makes no sense...
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 15:20

Alright guys, here are most of the photos I took last night.

https://www.facebook.com/album.php?aid=141789&id=513563128&l=43bab82199
Back to top Go down
View user profile
Clown
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 15:30

yea wow is a good drug to put u to sleep lol fails so hard :p
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 15:56

lol shut up clown!!! you piker!!
Back to top Go down
View user profile
Clown
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 16:05

:p lol <3
Back to top Go down
View user profile
Smurf

avatar


PostSubject: Re: First Lan Report   2010-01-23, 17:46

Haha I was up not long after going to bed damned rooster asnd fag mowing their lawns
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: First Lan Report   

Back to top Go down
 
First Lan Report
Back to top 
Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Weather Report Live 1975 - Chester Thompson- Drums DVD/CD
» SCANDAL - Weather Report Chords
» Weather Report DVD with Alphonse Mouzon 1971 Germany Live
» BARKS Live Report ?SCANDAL, ?"HELLO WORLD" in a perfect world??
» Hell has just frozen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ead n rrival :: General Discussion :: The DOA Clan.-
Jump to: