ead n rrival


 
FAQHomeHomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Quoted Thread

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
icecube

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-30, 22:46

ScarletTourniquet_uA.: i'm going to keep this chat log and show him one day.
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: HAHAHA
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: HAHAHA
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: IM CHATTING TO HIM NOW
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: LOL
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: THAT WHAT I THOUGHT U WERE sking
|Ŧ.F.Ģ| Ice Cube [Ldr]: asking*
ScarletTourniquet_uA.: totally putting that in the quoted thread
ScarletTourniquet_uA.: http://dead-on-arrival.roflforum.net/off-topic-rants-and-rambles-f11/quoted-thread-t1310-15.htm#18693
ScarletTourniquet_uA.: you just made the quoted thread
Back to top Go down
View user profile http://www.cominexcomputing.com
Pompom

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 08:14

Scarlet, it's on!!

I'm under in my net usage this month, and still have no idea how webcamming works Very Happy
Back to top Go down
View user profile
Dark Angel

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 08:46

It involves leaving a link on the forums for us to watch Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 11:55

LMAO DA, you wish =P
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 14:01

Quote :
7:58 PM - Insert_uA.: I want to shower again.. and take Scarlet with me
7:58 PM - Insert_uA.: LATHER ME UP BABEHHHHHHHHHHH
7:58 PM - Pom*Passed: lmao
7:58 PM - ScarletTourniquet_uA. goes to Mel's shower >: D
7:58 PM - Insert_uA. giggles and gets naked
|| DeViLiShB entered chat.
7:58 PM - ScarletTourniquet_uA. gets naked with Mel
7:58 PM - ScarletTourniquet_uA.: ROFL what a time for devs to come in.
7:58 PM - Insert_uA.: fkn hell horny
7:58 PM - ScarletTourniquet_uA.: sup devs.
7:59 PM - [Ŧ.F.Ģ] SeMi. (HUFFY) Serawr<3: keep it pg rated girls...
7:59 PM - [Ŧ.F.Ģ] SeMi. (HUFFY) Serawr<3: Smile


I'm pretty sure Semi is gay...
Back to top Go down
View user profile
47

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 15:23

You forgot to mention the part about it being a quoted "sexual" thread, all my eyes can read are snipets of inuendos, or is that just me...? scratch
Back to top Go down
View user profile
Pompom

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 15:25

Most things quoted are innuendos.

Only because i'm pretty sure forum rules don't allow the kinda thing i've seen in chat this evening O_O

It's opened my eyes.
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 17:01

LMAO pom xD maybe a good thing you didn't put the DBS quote in here too then xD
Back to top Go down
View user profile
Pompom

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 17:06

Lol, was there any part of this evening that was NOT innuendo?
Apart from the bits that were... Wowzer Razz
<3
We gotta do that more often, you dudes are crackers Very Happy
Back to top Go down
View user profile
fodder
|| Director
avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 17:13

Pompom said

Only because I'm pretty.

sure, forum rules don't allow the kinda thing i've seen in chat this evening O_O

Sif brag about bein pretty Pom

I'm fkn hot as, but I dont brag about it

(bit of editorial license ) Laughing
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 18:36

LMFAO Fodder xD good call.

And I agree Pom! We do need to do it more often!! xD

Quote :
1:32 AM - ScarletTourniquet_uA.: oh you stopped playing CSS
1:32 AM - || Amz: haha yeah
1:32 AM - ScarletTourniquet_uA.: i was gonna join you lol
1:32 AM - || Amz: just forum whoring Razz
1:32 AM - || Amz: aww
1:33 AM - ScarletTourniquet_uA.: come back on?
1:33 AM - ScarletTourniquet_uA.: =D
1:33 AM - || Amz: lol ok gimmie a sex
^Amz has demands for his presence on the server =O
Back to top Go down
View user profile
Amz




PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 19:36

HEY HEY HEY!!!
i thought i was talking to thy Sad
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 19:38

ScarletTourniquet_uA. looks like Thy?? o__O

You need your eyes checked dude xD
Back to top Go down
View user profile
icecube

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-01-31, 19:56

rofl Evil or Very Mad
Back to top Go down
View user profile http://www.cominexcomputing.com
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-03, 17:12

http://unrealaussies.com/index.php?act=ST&f=58&t=1492&st=500#entry25739

HAHAHA last post on the page xD
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-14, 17:53

Mutant and I were talking about DOA peoples and he was saying something about Lala. Geoff only heard parts of the conversation and chimed in with this:

Geoff: Who are you talking about?
Mutant: Lala. FUCK! LISTEN!!!
Geoff: Well I didn't know you were still doing Lala!!
Back to top Go down
View user profile
Fletch

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-17, 07:14

|| Fletch: Im just gonna put it on a cd
|| Woffle [Ldr]: whichever.... im on a horse
|| Fletch: Your on a horse?
|| Woffle [Ldr]: yes
|| Fletch: Trojan?
|| Woffle [Ldr]: im ona horse
|| Fletch: Bet the horse is loving that
|| Fletch: Didnt no your could spread your legs that far woffle?
|| Woffle [Ldr]: your never going to be on a horse
|| Fletch: Thats fine by me!
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-17, 07:27

haha, gee i wonder where woffle got that saying "Im on a horse" Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
Woffle'
VIP



PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-17, 09:25

2:24 p.m. - || Fletch: ^_^
2:25 p.m. - || Fletch: So we can look through each others computers?

perv.....

_________________
Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life.
Back to top Go down
View user profile
Quoth...

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-17, 16:06

AHAHAHAHAHAHA! look to your man, now back to me, now back to your man....

_________________
"There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't."

"Humanity is quite amusing, when kept at a proper distance."- H. P. Lovecraft
Back to top Go down
View user profile http://quothdesign.com.au
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-17, 17:36

LMAO!! Poor Fletch =P
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-18, 23:58

Quote :
5:53 AM - Mutant N.M.E!_uA.: lol wowfag
5:53 AM - ScarletTourniquet_uA.: nou
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: point?
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: im male
5:54 AM - ScarletTourniquet_uA.: ily?
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: me being a fag is ok
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: kinda
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: but you being a fag and a chick
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: well
5:54 AM - ScarletTourniquet_uA.: shut up.
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: something wrong there
5:54 AM - ScarletTourniquet_uA.: cause ily
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: lies
5:54 AM - Mutant N.M.E!_uA.: you just want to see my vag
5:54 AM - ScarletTourniquet_uA.: well yeah...
5:55 AM - ScarletTourniquet_uA.: i know you have one on your left butt cheek
5:55 AM - ScarletTourniquet_uA.: i saw it when i stalked you that time
5:55 AM - ScarletTourniquet_uA.: or... those times... <_<
5:55 AM - ScarletTourniquet_uA.: ^_^"
5:56 AM - Mutant N.M.E!_uA.: Very Happy

... Mutant wants me... xD
Back to top Go down
View user profile
bundy bear

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-19, 09:05

yes...........................................................
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-02-19, 10:34

That's slightly less funny after having had sleep...

Tired makes everything funny >_<

Doesn't change the fact that he grinned at me stalking him though.
Back to top Go down
View user profile
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Quoted Thread   2010-03-15, 11:43

Quote :
5:38 PM - || Woffle: ohh well back to sweet and sour porn
5:38 PM - || Woffle: fu it i meant pork

I dunno wtf type of pr0nz you watch woff-face but it sounds slightly tastey...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Quoted Thread   

Back to top Go down
 
Quoted Thread
Back to top 
Page 2 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
 Similar topics
-
» Forgotten Gems!
» The Joke Thread
» Foreign Films Appreciation Thread
» "This" or "That" Thread
» The Congratulation On Your New Promotion Thread

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ead n rrival :: Off Topic :: Off Topic Rants and Rambles.-
Jump to: