ead n rrival


 
FAQHomeHomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 LAN REPORT

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
Quoth...

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-01-28, 15:31

lol, nice spray medic Very Happy

_________________
"There are 10 types of people in this world. Those who understand binary and those who don't."

"Humanity is quite amusing, when kept at a proper distance."- H. P. Lovecraft
Back to top Go down
View user profile http://quothdesign.com.au
Toki




PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-01-28, 17:21

i think this thread should be destroyed considering the lan is now done and over with eh
Back to top Go down
View user profile
openfj0re




PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-01-31, 13:30

i think this thread should be full of all the awesome stories from the lan.
like when 7th performed unspeakable acts on edgers bed, right next to reyne and a few others who were sleeping.
and when geoff woke up for work one morning only to see me and snowy still doing shots.
any other stories people want to contribute?
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-01-31, 14:32

haha that was madd as having shots while geoff was eating breakfast!! haha will always remember that one Smile

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
teknoss

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-01-31, 18:42

lmao that was fucked up medic
threw up a bit ay haha Razz
Back to top Go down
View user profile
Edgers

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 08:32

"I'M SERIOUSLY GOING TO PUNCH YOU IN THE HEAD OPEN YOURE A FUCKHEAD!"

haaaaaaahahaha
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 09:34

haha yeah that night open copped a fair bit from medic, then alex joined in as well Razz
You really stirred up the pot that night open with all your "unbind all" antics haha

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
crusherop

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 10:14

nice foot medic Smile
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 13:55

Turns out im a bit of a ragger Sad
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 13:56

One of my best memories was just watching edgers singing to himself when he was drunk and stoned of his head lol
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 14:22

haha yeah that was funny as, he was full getting into it dancing in his chair! Smile

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
openfj0re




PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 15:42

hey when/where are all the photos going up? theres none from the last half of the lan as far as i can see. mutant didnt you say you were gonna put them up?
Back to top Go down
View user profile
bundy bear

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 17:01

spewin i missed the lan and medics rage ahhahaa
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-01, 23:35

lol the after math of my rage was better .... A massive power chuck in the middle of the road and it was white because of the chicken curry fodder made .
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 03:47

i dont think any pics from my camera have been put up at all, only the vids. mutant has them all and said he was going to put them up here somewhere. oh well you will all see them soon enough

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 04:39

did u get a pic of my spew ?
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 04:44

yeah of course i did!!!! Smile it was pretty fucken epic! Razz
also got that good pic of you in the pantry next to all the empties sucking on the goon bag!! haha that one is funny as Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
openfj0re




PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 10:22

lol that was the next morning too, was a sweet photo
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 10:28

nah nah the pic i have was from the night it happened, 7th is in it laughing his ass off! Razz
dont think i have one from the morn. im sure it left a nice stain though Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
Edgers

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 10:57

Speaking of stains I have to go burn my sleeping bag.
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-02, 11:05

haha and dont forget your pillow!! Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
The7thLegion

avatar


PostSubject: Re: LAN REPORT   2009-02-03, 07:59

Hahahahaha.

My bad.
Back to top Go down
View user profile http://dead-on-arrival.roflforum.net/
Sponsored content




PostSubject: Re: LAN REPORT   

Back to top Go down
 
LAN REPORT
Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3
 Similar topics
-
» Weather Report Live 1975 - Chester Thompson- Drums DVD/CD
» SCANDAL - Weather Report Chords
» Weather Report DVD with Alphonse Mouzon 1971 Germany Live
» BARKS Live Report ?SCANDAL, ?"HELLO WORLD" in a perfect world??
» Hell has just frozen

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ead n rrival :: General Discussion :: Miscellaneous Counter Strike Discussion-
Jump to: