ead n rrival


 
FAQHomeHomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
AuthorMessage
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 06:57

These are all the pics from my camera, about 130 of em Smile they are now up on the DOA server, they are pretty large files, about 1.5mb per image.
If you want to download them yourself and have a look at em all click the link:
http://dead-on-arrival.org/DOALAN09/

Here are a few of them though Smile

Viprus, Edgers and Medic






Reyne, 7th, Medic, Snowmann, Edgers, Viprus and Zebra




Edgers and medic, dont even wanna know why your hand is there


Viprus with his gameface on


DOA HQ with medic, Zebra and Fodder


After my first night there


7th, Viprus, Medic and Mutant




Representing on Kings bridge


7th and Viprus hanging from Kings bridge


Boo!


Jailbait 7th Razz


Viprus, Edgers and medic


Dota FTMFW!!


Snowmann just dominated Edgers in Dota! Razz


Before Medic went nuts and Open


Geoff and Fodder


Getting into the CSS GG!


Reyne got owned!


Medics epic munt!


7th epic stacking skills


7th getting attacked by Open


Open and 7th giving Reynes nipples a little tweek


snowmann in the middle of a big wrestling match


Fair effort after a couple of nights Smile


I think medic had a bit too much Razz
Back to top Go down
View user profile
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 14:55

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAH epic pictures man
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 14:59

are some good ones in there, took a while to upload em all and put in a post. well worth it though Smile

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
Jmoo86




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 15:56

you guys are so hot and sexy its not funny ooo alex when you come to melbourne.. u to 7th lol... ooo and fodder soooo cute lol.........joking
Back to top Go down
View user profile
Jmoo86




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 15:57

and medic you can chuck for such a little kid thats hilarious and gross... i wish i was there so no fair Sad hope you missed me there (probley not ) lol
Back to top Go down
View user profile
Pu|sE
|| Captain



PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 16:45

Hahah after looking at all these it made me sad I missed it =[. I am so coming next time.... if there is a next time. There better be. Or else.... *glares*
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 17:27

haha dont you worry man there will be another one! i think we might try and organise it to be in melb this time, get them tassie boys onto the real Australia! Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
ADMIN




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-06, 23:10

There WILL be another...
Back to top Go down
View user profile
Woffle'
VIP



PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 01:47

Back to top Go down
View user profile
Woffle'
VIP



PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 01:50

So whens the next one? Smile
Back to top Go down
View user profile
The7thLegion

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 03:36

Hahaha, thats gold Woffle.

10/10
Back to top Go down
View user profile http://dead-on-arrival.roflforum.net/
MedicDroid

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 05:10

true woffle that was amazing Wink
Back to top Go down
View user profile
Jmoo86




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 09:38

WHENS THE NEXT ONE AND IM SOOO COMING THIS TIME.. AND IF ITS IN MELB 7TH AND ALEX CAN STAY AT MY PLACE LOL JOKING
Back to top Go down
View user profile
McLaggin




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 09:43

i nominate vipruss house, the dumpster.
Back to top Go down
View user profile
ADMIN




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 09:49

HAHAHA Woffle that's so gold.
Back to top Go down
View user profile
Jmoo86




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 10:29

well my place is to tiny otherwise i would say have it here unless you wanna be cramped up liek a pack of sardines and all sleep together lol
Back to top Go down
View user profile
Jmoo86




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 10:30

i would say mine but its to tiny and cramped in be like a pack of sardines littlerly[b]
Back to top Go down
View user profile
teknoss

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 12:45

nice work spoon hahaha.
yea fuk oath guys melbourne lan ftw
fukin everyone will rock up ay Razz
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-07, 13:48

yeah i think its all settled now, MELBOURNE it is! Razz
now just gotta find the right palce to have it at, we might have to get a warehouse there will be that many people going! Razz

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
sic_as




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-08, 17:22

awsome job on the pics sweet as
Back to top Go down
View user profile
Smurf

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-08, 18:26

yeah nice pics man, everyone looks a fuck load different then i thought they would. except reyne i knew he was sexy.



and yeah im keen for a melbounre one....PAINTBALL!
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-09, 03:20

haha yeah cheers boys, thought it be a good idea to get a shitload of pics as it will be a memorable event!
Paintball would be wicked as to do! im sure we will still be accusing people of hacking and camping though Razz but it would be fun as, get a whole troop going!

haha everyone has their own idea of what everyone looks like, but when you actually see them, they are totally different to what you expect

_________________

fodder wrote:
Jeez you crap on 47
Back to top Go down
View user profile
Tha Snowmann
|| Leader
avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-09, 05:59

Ok, there is now a .zip file up on the server of all the pics if you want to download them all. will make things easier for the people who want all the pics and cbf saving each image individually.
Its in the same folder as all the pics which is here http://dead-on-arrival.org/DOALAN09/
Just to let you know though, the .zip file is 175mb in size so might take some time to download it Smile

Cheers
Back to top Go down
View user profile
Woffle'
VIP



PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-09, 11:11

can we slay people for camping??? Very Happy
Back to top Go down
View user profile
xBloodSEA

avatar


PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   2009-02-09, 11:32

i wasnt invited =[
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!   

Back to top Go down
 
Snowmanns Lan Pics...DOA LAN 09!
Back to top 
Page 1 of 5Go to page : 1, 2, 3, 4, 5  Next
 Similar topics
-
» Cosplay Pics ~
» Metal, Rock & Industrial Challenge #3: The Playlist
» DJG: Clearing my name / behind the scenes at SBFII
» Here's my gear (most of it )
» Jacob Miller - Live In Amsterdam 1980

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ead n rrival :: General Discussion :: Miscellaneous Counter Strike Discussion-
Jump to: