Ðead Øn Årrival


 
FAQHomeHomeSearchMemberlistRegisterLog in

Share | 
 

 Any Adelaide DOA Members???

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
AuthorMessage
fodder
|ÐØÅ| Director
avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 05:22

Ha ha Pom Laughing

Nah, I'll keep ur phone no a secret.

Same as the fact ur really a gay dude tryin to hook up with our hot players.

I won't tell a soul, ur secrets are safe with me Cool
Back to top Go down
View user profile
icecube

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 07:27

haha pom ur funny
Back to top Go down
View user profile http://www.cominexcomputing.com
Pompom

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 07:33

fodder wrote:
Same as the fact ur really a buff gay dude tryin to hook up with our hot players.

^ Fixed cheers
Back to top Go down
View user profile
icecube

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 07:42

yea pom... im... hot.... hook up?? rofl
Back to top Go down
View user profile http://www.cominexcomputing.com
ScarletTourniquet

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 11:31

Why do you think Pom and I get along so well?? Gay dudes are awesome xD

Also, Scarlet also has PomPom's number >: D

I called her once while I was walking to the supermarket. And talking and laughing really loudly. There were these guys sitting near the supermarket and I was all "awkward... ignore them and keep talking... yep..."
Back to top Go down
View user profile
***mystic***

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-02-12, 16:12

Embarassed ,Yea sorry Fod,I tried to tell you it changed,forgot to mention they call it the Beach House now.It's full of little ankle biters and 14YO hero's.Reyne would have fit in nicely,lmao..
Sorry Reyne just jokes man Very Happy
Back to top Go down
View user profile https://s4.photobucket.com/albums/y120/Blue_da_Magpie/
Austerror




PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-03-23, 08:10

haha but arnt u glad they did change it.. no more razor blades slicing open ur arse on the way down the water slides..

Hahaha was just lurking and saw good old adelaide mention thought id have a read.. then felt the need to announce my presence.. haha

How are we all?

And just so this post isnt completely off topic.. i live in the Adelaide hills!
Back to top Go down
View user profile
icecube

avatar


PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-03-23, 15:30

kool man, r u DOA? or a reg?

looking to setup a LAN. id ask u to add me on ur steam, but last night i got HACKED.... so yea

add me on MSN: the_bothe@hotmail.com
Back to top Go down
View user profile http://www.cominexcomputing.com
Austerror




PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   2010-04-01, 05:25

Haha i used to be a reg.. i havnt played CSS for a while now.. COD and other games kinda took over...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Any Adelaide DOA Members???   

Back to top Go down
 
Any Adelaide DOA Members???
Back to top 
Page 4 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Guardian1 (New Band from Former Guardian members)
» Christian bands and bands with Christian members question.
» Bands with NO original members
» Meaning of the members' names
» SCANDAL Members Profile

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Ðead Øn Årrival :: General Discussion :: The DOA Clan.-
Jump to: